Bank i Klient: Kręte drogi bankowych promocji

BANK 2015/12

Oficjalne i rynkowe stopy procentowe są w Polsce niskie, zatem i oprocentowanie depozytów nie zachwyca klientów. Szukają alternatyw, czemu starają się zapobiec banki. W różny sposób

Przemysław Szubański

Drugie półrocze jest na ogół czasem żniw dla banków. Najpierw wakacje, potem święta – w tych dwóch okresach najlepiej jest się promować. Dla utrzymania pozycji rynkowej konieczna jest stała obecność w mediach i polecanie jak największej liczby swoich produktów. Przede wszystkim rachunków osobistych, bo to początek stałej i bliskiej współpracy z klientem. Wraz z rachunkami pojawiają się promocje. Najróżniejsze – kont oszczędnościowych, lokat, inwestycji, kredytów. W tym roku coraz bardziej niestandardowe.

Konieczność poprawy wyników

Wyższe opłaty na Bankowy Fundusz Gwarancyjny (a to upadek SKOK, a to banku spółdzielczego w Wołominie), straty w związku z drastyczną obniżką opłat ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: