Bank i Klient: Liczą się sprawdzone formy bankowości

BANK 2014/11

Większość właścicieli mikrofirm pytanych o swoje potrzeby w zakresie bankowości podkreśla, że wybiera sprawdzone rozwiązania.

Prof. dr hab. JAN GARLICKI, WOJCIECH TERLIKOWSKI

Tak wynika z badania Potrzeby właścicieli mikroprzedsiębiorstw na rynku finansowym przeprowadzonego w II kw. 2014 r. przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR. Była to kontynuacja projektu rozpoczętego z ekspertami PwC w 2013 r. Wyniki badania wskazują, że decydująca część mikroprzedsiębiorców preferuje sprawdzone i tradycyjne podejście do bankowości. Istnieje jednak grupa drobnych przedsiębiorców otwartych na innowacyjne formy bankowości

Dominują znane usługi

Na tradycyjne podejście do usług bankowych wpływają przede wszystkim trzy czynniki. Po pierwsze, preferowany rodzaj banku. Okazuje się, że aż 82 proc. właścicieli mikrofirm woli banki uniwersalne, czyli takie, które oferują produkty zarówno ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: