Bank i Klient: Liczy się ostrożność i praca organiczna

BANK 2012/03

Z Pawłem Pawłowskim, prezesem zarządu SGB-Banku S.A., rozmawiają Przemysław Barbrich i Jan Osiecki

Jak będzie wyglądała bankowość spółdzielcza w roku 2012? Czy klienci będą obsługiwani przez ten sam system i wszędzie dostaną te same produkty?

– Nasze produkty i usługi, w niczym nie ustępują ofercie banków komercyjnych. Karty płatnicze, usługi przez internet, telefon, SMS, a także produkty ubezpieczeniowe czy jednostki funduszy inwestycyjnych znajdują się w ofercie banków spółdzielczych naszej grupy. W 2012 r. będziemy w dalszym ciągu oferować klientom sprawdzone rynkowo produkty i usługi. Wspomnę choćby o bardzo popularnej Lokacie SGB, która miała już ponad 20 edycji, zawsze z atrakcyjnymi nagrodami: samochodami, skuterami, telewizorami, laptopami, telefonami komórkowymi itp. Wprowadzane również będą dodatkowe produkty celem sprostania dynamicznym wyzwaniom rynku oraz upowszechniania nowych rozwiązań technologicznych, jak na przykład zbliżeniowe karty płatnicze. Zrzeszamy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: