Bank i Klient: Lojalność klienta to wyzwanie, któremu banki muszą sprostać

BANK 2018/01

W dobie cyfrowej transformacji i deregulacji branży bankowej rośnie znaczenie fintechów. Pojawienie się nowych rodzajów konkurencji to dla banków ważny test sprawdzający, czy są w stanie utrzymać wysoki poziom satysfakcji klientów. W tym kontekście wzrasta rola programów lojalnościowych, które zwiększają przywiązanie do marki konkretnej instytucji finansowej.

Grzegorz Suszko
dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.

Wobec mnogości różnego rodzaju ofert usług finansowych pozyskanie klienta jest dla banku pierwszym sukcesem, a jego utrzymanie na przestrzeni kolejnych lat staje się już prawdziwym wyzwaniem. Na satysfakcję klienta wpływa bowiem wiele czynników, a wszelkie dodatkowe rozwiązania mogą pozwolić bankom zyskać przewagę konkurencyjną. Takim elementem może być program lojalnościowy na karcie płatniczej – rozwiązanie, które przynosi korzyści zarówno jej wydawcy, jak i posiadaczowi.

Lojalność a la carté

W Polsce karta płatnicza stała się codziennym standardem i dla większości konsumentów jest już formą płatności pierwszego ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: