Bank i Klient: Marketing efektywnościowy

BANK 2014/03

W pierwszych dniach lutego odbyła się kolejna debata "Miesięcznika Finansowego BANK". Tym razem do dyskusji zaprosiliśmy ekspertów od marketingu efektywnościowego. Zaproszenie przyjęli przedstawiciele banków, które na co dzień wykorzystują to narzędzie pozyskiwania klientów i choć jest to tylko jeden z wielu kanałów komunikacji, to jego rozwój w ostatnich latach skłonił nas do podjęcia właśnie tego tematu. Partnerem debaty była Grupa eBroker, lider branży finansów i biznesu w internecie, wydawca portali informacyjnych, serwisów doradczych i opiniotwórczych, porównywarek i blogów finansowych.

Sławomir Dolecki

Tematem z zakresu marketingu zajęliśmy się po raz pierwszy w historii debat organizowanych przez “Miesięcznik Finansowy BANK”. Nasze zaproszenie przyjęli: Małgorzata Przybylska – dyrektor Departamentu Marketingu FM Banku PBP; Katarzyna Falkiewicz – ekspert ds. e-marketingu z Departamentu Marketingu i PR Alior Banku; Karol Kamas – zastępca dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku BGŻ; Dariusz Józefiak – dyrektor ds. komunikacji marketingowej Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku oraz Rafał Borkowski, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku. To specjaliści na co dzień wykorzystujący narzędzia marketingowe w swojej pracy, co gwarantowało nie tylko dobrą znajomość tematu, ale także możliwość praktycznej oceny skuteczności poszczególnych form komunikacji z rynkiem.

Wybór partnera debaty również ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: