Bank i Klient: Nie będzie tak źle

BANK 2016/04

Z wyliczeń banków wyraźnie wyszło, że lepiej udzielać kredytów i płacić podatek bankowy, niż zawiesić działalność kredytową na kołku. Świadczą o tym promocje i ceny.

Przemysław Szubański

To już niemal mantra: w związku z dodatkowymi obciążeniami banków te będą podwyższać prowizje, marże i opłaty. Podrożeją konta, karty, kredyty. I rzeczywiście: trudniej o bezpłatne konto czy darmową kartę (wyższe wymagania, których niespełnienie oznacza wyższe opłaty). Ale kredyty, poza ruchami marżowymi w przypadku hipotek, jakoś nie drożeją. Ba – wiele banków wprowadza różne obniżki, zachęty, promocje.

Takie chętne są do płacenia wyższego podatku? Wyraźnie doszły do wniosku, że zamiast odstręczać wysokimi cenami i sprzedawać mało kredytów, lepiej przyciągać taniością, sprzedać dużo kredytów, zwiększając przy tym liczbę klientów, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: