Bank i Klient: Nie tylko obsługa transakcyjna

BANK 2015/02

Z Marcinem Szostakiem, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Sieci Agentów w PKO Banku Polskim, rozmawia Karol Jerzy Mórawski.

Dzisiejsza bankowość zdominowana jest przez kanały elektroniczne. Coraz powszechniej mówi się o likwidowaniu oddziałów, zmniejszaniu zatrudnienia. Gdzie w tym świecie jest miejsce dla modelu franczyzowego, agencyjnego – i jakie potrzeby społeczne będzie on zaspokajać?

– Po pierwsze – w Polsce jeszcze przez wiele lat obsługa kasowo-transakcyjna realizowana zarówno poprzez oddziały, jak i nasze agencje, lub jak pan woli nasze franczyzy, będzie utrzymywać się na wysokim poziomie. PKO Bank Polski prowadzi politykę dystrybucji w taki sposób, aby agencje nadal były atrakcyjne dla klientów przywiązanych do tradycyjnych form płatności. Jednym z ważniejszych elementów takiej polityki będzie oczywiście opłata, którą poniesie klient za realizację transakcji. Jednak samo przyjmowanie wpłat nie stanowi wystarczającej perspektywy dla modelu ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: