Bank i Klient: O gustach powinno się dyskutować

BANK 2010/06

Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle - tak niejednokrotnie wygląda podsumowanie korzystania z usług agencji reklamowej. Brief został źle zrozumiany, po drodze pojawiło się mnóstwo poprawek, reklama nie przyniosła takiego wzrostu, jaki zakładano. Jak można poprawić współpracę banków z agencjami reklamowymi?

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Alina Piątkowska

Przystąpienie do oceny współpracy z agencjami reklamowymi nie może obyć się bez rzetelnej analizy procesu tworzenia samych reklam. Dlaczego pieniądze wydane na reklamę nieraz okazują się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto? Dlaczego po wszystkim klient narzeka na kiepską agencję, a agencja na kiepskiego klienta i obie strony na tym tracą? Czego klient nie powinien robić podczas współpracy z agencją, a do czego ma absolutne prawo? I co wszyscy powinni wiedzieć o reklamie?

Grzechy reklamy

Jako klienci oczekujemy dobrej reklamy. Co jednak znaczy “dobra”? Oglądając telewizję czy wertując gazety, można dojść do wniosku, że reklama powinna być zabawna, oryginalna, pomysłowa i przyciągająca ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: