Bank i Klient: O gustach powinno się dyskutować

BANK 2010/06

Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle - tak niejednokrotnie wygląda podsumowanie korzystania z usług agencji reklamowej. Brief został źle zrozumiany, po drodze pojawiło się mnóstwo poprawek, reklama nie przyniosła takiego wzrostu, jaki zakładano. Jak można poprawić współpracę banków z agencjami reklamowymi?

Alina Piątkowska

Przystąpienie do oceny współpracy z agencjami reklamowymi nie może obyć się bez rzetelnej analizy procesu tworzenia samych reklam. Dlaczego pieniądze wydane na reklamę nieraz okazują się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto? Dlaczego po wszystkim klient narzeka na kiepską agencję, a agencja na kiepskiego klienta i obie strony na tym tracą? Czego klient nie powinien robić podczas współpracy z agencją, a do czego ma absolutne prawo? I co wszyscy powinni wiedzieć o reklamie?

Grzechy reklamy

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Jako klienci oczekujemy dobrej reklamy. Co jednak znaczy “dobra”? Oglądając telewizję czy wertując gazety, można dojść do wniosku, że reklama powinna być zabawna, oryginalna, pomysłowa i przyciągająca ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: