Bank i Klient: Oddział versus mobility?

BANK 2017/05

I Forum Rozwoju Banków Spółdzielczych, zorganizowane wspólnie przez KZBS i Asseco Poland, uświadomiło prawie 200 bankowcom realne zagrożenie ze strony firm z kategorii fintech w dziedzinie typowych usług finansowych.

Stanisław Brzeg-Wieluński

Wotwartej dyskusji bankowi eksperci próbowali znaleźć złoty środek pomiędzy wykorzystaniem nowych trendów w technologii a utrzymaniem tradycyjnych oddziałów i oferowaniem produktów dla najmłodszej kategorii klientów. Z racji ograniczonej objętości prezentujemy tylko niektóre wątki tej interesującej debaty.

Otwierając konferencję, Krystyna Majerczyk-Żabówka, prezes zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych (KZBS), przypomniała dość powszechną opinię, że banki spółdzielcze (BS) stanowią istotny element polskiego systemu finansowego. – Nie wysokością aktywów, lecz rozbudowaną siecią z łatwym dostępem do klientów, która robi wrażenie nawet na decydentach. Podlegają, tak jak inne banki, zmianom, nieuchronnemu postępowi technologicznemu i muszą dostosować się ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: