Bank i Klient: Optymalnie wykorzystać źródła wiedzy o kliencie

BANK 2016/07-08

Badanie zdolności kredytowej, skuteczne zapobieganie wyłudzeniom, dobieranie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, wreszcie polityka kadrowa - w każdym z tych obszarów bankowego biznesu kluczowe znaczenie ma wymiana i przetwarzanie informacji.

Konrad Machowski

O kierunkach rozwoju systemów tego obszaru, możliwościach, jakie wiążą się z głębszą analizą zasobów posiadanych już przez banki oraz o tym, co stanowi największe wyzwanie dla rozwoju międzybankowej wymiany danych – prawo, technologie czy też zasady panujące w poszczególnych placówkach – dyskutowano podczas ostatniej debaty eksperckiej “Miesięcznika Finansowego BANK”.

Karol
Mórawski
dziennikarz “Miesięcznika
Finansowego BANK

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: