Bank i Klient. PKO BP: Strategię aktualizujemy co kwartał

BANK 2019/11

Fot. PKO BP

Z Aleksandrą Sroką-Krzyżak, dyrektor Departamentu Strategii PKO Banku Polskiego, rozmawiał Sławomir Dolecki.

Obecna strategia PKO BP obejmuje okres do 2020 r., ale udało się ją zrealizować już na początku 2019 r. Z czego to wynika? Czy tak dobrze przewidzieliście rynek, czy może ktoś nie doszacował możliwości?

– Myślę, że rynek rozwijał się trochę szybciej niż wówczas, gdy bank przyjmował swoje założenia, więc trochę korzystamy z faktu, że gospodarka dobrze się rozwija. Udało nam się zrealizować część finansową, osiągnęliśmy odpowiedni poziom ROE, CI, kosztów ryzyka i wysokość wypłaty dywidendy. To jednak nie oznacza, że cała strategia – rozumiana jako szereg inicjatyw, które mamy do wdrożenia – jest już „gotowa”. Jej znaczącą częścią była np. transformacja cyfrowa i to będziemy kontynuować, bo nie możemy powiedzieć że transformacja cyfrowa się zakończyła. Teraz w nowym planie strategicznym ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: