Bank i Klient: Polacy nadal ufają bankom

BANK 2015/05

Społeczna ocena działalności banków od wielu lat jest przedmiotem szczególnej troski środowiska bankowego i stanowi element szerszej dyskusji na temat możliwych dróg wzrostu reputacji branży bankowej.

Jacek Gieorgica

Pod koniec marca 2015 r. TNS Polska zrealizował na zlecenie ZBP doroczne badanie wizerunku sektora bankowego. Prezentacja głównych obserwacji i wniosków z badania odbyła się tradycyjnie w czasie Walnego Zgromadzenia Związku Banków Polskich, które miało miejsce 16 kwietnia.

Ocena sektora, w odniesieniu do wyników ubiegłorocznego badania, utrzymała się na porównywalnym i stosunkowo wysokim poziomie. Stało się tak mimo istotnie silniejszego nasycenia krytycznych wobec banków dyskusji, jakie można było zaobserwować od początku roku. Według marcowego pomiaru, indeks reputacji TRI*M wyniósł 30 punktów i nie uległ zmianie w odniesieniu do wyniku odnotowanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Tym samym, banki działające w Polsce w dalszym ciągu pozostają ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: