Bank i Klient: Powrót dobrych nastrojów

BANK 2011/02

Zdecydowana większość bankowców pozytywnie ocenia wyniki uzyskane w roku 2010. W styczniu TNS Pentor przeprowadził sondaż w 200 placówkach. Żadna z ankietowanych nie powiedziała, że był to zły rok. Nastroje sektora bankowego - w porównaniu do podobnego badania przeprowadzonego w roku 2009 - zmieniły się diametralnie. Na plus....

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Paweł Minkina

Ponad dwie trzecie badanych ocenia, że miniony rok był dobry dla sektora, pozostali uważają go za przeciętny – takie wnioski znajdziemy w styczniowym “Monitorze Bankowym” przygotowanym przez TNS Pentor. Widać wyraźną poprawę sytuacji – we wcześniejszym badaniu co piąta osoba oceniała rok 2009 jako niekorzystny, pozytywnych ocen było zaś zaledwie 25 proc.

Gorzej już było

Obecnie jedynie co dziesiąty bankowiec twierdzi, że miniony rok był gorszy od poprzedniego, nastroje w sektorze bankowym zdają się wracać do stanu sprzed kryzysu (patrz wykres 1). Ankietowani bankowcy zaobserwowali, że w 2010 r. rosła liczba osób korzystających z dostępu do usług bankowości elektronicznej, podkreśliło to aż 96 proc. badanych (...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: