Bank i Klient: Powrót dobrych nastrojów

BANK 2011/02

Zdecydowana większość bankowców pozytywnie ocenia wyniki uzyskane w roku 2010. W styczniu TNS Pentor przeprowadził sondaż w 200 placówkach. Żadna z ankietowanych nie powiedziała, że był to zły rok. Nastroje sektora bankowego - w porównaniu do podobnego badania przeprowadzonego w roku 2009 - zmieniły się diametralnie. Na plus....

Paweł Minkina

Ponad dwie trzecie badanych ocenia, że miniony rok był dobry dla sektora, pozostali uważają go za przeciętny – takie wnioski znajdziemy w styczniowym “Monitorze Bankowym” przygotowanym przez TNS Pentor. Widać wyraźną poprawę sytuacji – we wcześniejszym badaniu co piąta osoba oceniała rok 2009 jako niekorzystny, pozytywnych ocen było zaś zaledwie 25 proc.

Gorzej już było

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Obecnie jedynie co dziesiąty bankowiec twierdzi, że miniony rok był gorszy od poprzedniego, nastroje w sektorze bankowym zdają się wracać do stanu sprzed kryzysu (patrz wykres 1). Ankietowani bankowcy zaobserwowali, że w 2010 r. rosła liczba osób korzystających z dostępu do usług bankowości elektronicznej, podkreśliło to aż 96 proc. badanych (...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: