Bank i Klient: Pozyskać klienta na nowo

BANK 2015/12

Jak pozyskiwać nowych klientów - i utrzymać dotychczasowych - w obliczu nadchodzącej ekspansji firm z sektora fintech? Czy implementacja w Polsce dyrektywy PSD II spowoduje ograniczenie udziału banków w rynku usług płatniczych, a może wręcz przeciwnie - stanie się impulsem do zwiększenia presji firm z innych branż? W jaki sposób banki powinny wdrażać marketing zdarzeniowy?

Stanisław Brzeg-Wieluński
Karol Jerzy Mórawski

To główne tematy debaty eksperckiej “Miesięcznika Finansowego BANK”, która odbyła się 19 listopada 2015 r. podczas konferencji IT@BANK 2015. Temat debaty wybrany został nieprzypadkowo – customer experience było również wiodącym wątkiem tegorocznej konferencji.

W panelu udział wzięli: Tadeusz Kościński – doradca prezesa zarządu Banku Zachodniego WBK S.A., Rafał Szmuc – członek zarządu Santander Consumer Banku S.A., dr Krzysztof Spirzewski – dyrektor zarządzający Departamentu Bankowości Transakcyjnej w Société Générale S.A., Katarzyna Siwek – dyrektor Biura Analiz i PR Idea Banku S.A., Sergiusz Kulka – dyrektor ds. Sieci Oddziałów Raiffeisen Banku Polska S.A., Piotr Krawczyk – dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji PKO Banku Polskiego S.A., Mariusz Bondarczuk – wiceprezes zarządu Banku BPH ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: