Bank i Klient: Relacja, partnerstwo, związek…

BANK 2015/01

Z uwagi na rosnącą konkurencję na rynku bankowym dopasowanie produktów do indywidualnych wymagań odbiorcy jest jednym ze sposobów osiągania przewagi konkurencyjnej i budowania relacji z klientami.

Z uwagi na rosnącą konkurencję na rynku bankowym dopasowanie produktów do indywidualnych wymagań odbiorcy jest jednym ze sposobów osiągania przewagi konkurencyjnej i budowania relacji z klientami.

Adam Żółw

To, że wsparcie marketingowe jest niezbędne dla osiągnięcia sukcesu biznesowego to od lat truizm. W uproszczeniu marketing to sposób komunikacji pomiędzy firmą, nadawcą komunikatu marketingowego a klientem, który jest tego komunikatu odbiorcą. Marketing stał się dość pojemnym pojęciem, które mieści reklamę, działania PR, programy lojalnościowe czy zaznaczanie obecności organizacji w social mediach. Od niedawna rozwija się także marketing relacyjny. Co go wyróżnia? Próba dotarcia do konkretnego, indywidualnego klienta, czyli np. do osoby przechodzącej obok konkretnego miejsca – dajmy na to placówki bankowej. Jej smartfon, dzięki GPS, może zostać namierzony, a następnie zostanie wysłany komunikat o wyjątkowej promocji dostępnej tylko tu i teraz. Komunikat może być ofertą produktów i usług świadczonych przez daną firmę. Celem, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: