Bank i Klient: Stawiamy na nową jakość

BANK 2015/07-08

Z Radosławą Ogonowską, dyrektorem Departamentu Sprzedaży - Instytucje Finansowe w UNIQA rozmawia Maciej Małek

Jak rozwijał się europejski rynek bancassurance i skąd pomysł na ten biznes w Polsce?

– Rynek bancassurance rozwijał się wraz ze wzrostem liczby placówek bankowych. Pierwszymi krajami, w których rozwinął się ten model sprzedaży były Francja, Hiszpania, Portugalia oraz Włochy. W tych krajach wprowadzono ulgi i zwolnienia podatkowe, które zachęcały obywateli do lokowania kapitału za pomocą produktów ubezpieczeniowych. Stąd też w tych krajach klient myśląc o ubezpieczeniu na życie, pierwsze kroki kierował do banku, w którym posiadał już rachunek, czy lokatę. Jakość obsługi oraz możliwość uzyskania korzystniejszych warunków zakupu polisy sprawiają, że blisko 75 proc. ubezpieczeń na życie w Portugalii i Hiszpanii jest sprzedawanych właśnie w bankach.

Czy w ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: