Bank i Klient. Świat bez barier: Dostęp przez 24 godziny na dobę

BANK 2019/09

Wojciech Rybak, Bank Millennium
Fot. Bank Millennium

Z Wojciechem Rybakiem, członkiem zarządu Banku Millennium, rozmawiał Sławomir Dolecki.

Jeden z elementów strategii biznesowej Banku Millennium mówi o „bankowości dla wszystkich”, co to oznacza?

– Idea bankowości bez barier, dostępności produktów i usług dla wszystkich bez wyjątku, to nie tylko jeden z programów CSR, ale filozofia organizacji i ważna składowa strategii biznesowej Banku Millennium. Dążymy do tego, by być bankiem bez barier – staramy się niwelować bariery infrastrukturalne, cyfrowe i fizyczne w dostępie do naszych finansowych i pozafinansowych usług. Chcemy, by wszyscy klienci, w tym osoby niepełnosprawne, miały wygodny dostęp do usług i czuły się u nas dobrze. Z tego powodu wprowadziliśmy szereg udogodnień dla osób niewidomych, niedowidzących i poruszających się na wózkach. Są to ułatwienia zarówno w dostępie do oddziałów, bankomatów, serwisu telefonicznego, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: