Bank i Klient: Technologia pomoże bankom

BANK 2014/01

Z Józefem Wancerem, prezesem Banku BGŻ rozmawiają Przemysław Barbrich i Jan Osiecki.

Jaki będzie rok 2014 dla kierowanego przez Pana banku?

– To pytanie raczej do nowego właściciela

Czy marka Bank BGŻ pozostanie na rynku?

– Trudno powiedzieć, jak będzie wyglądała sytuacja banku już po sfinalizowaniu transakcji. Pewne jest to, że zarówno logo, jak i marka Banku BGŻ są bardzo dobrze rozpoznawalne w Polsce, a w związku z tym mają naprawdę duży potencjał marketingowy. To na pewno będzie uwzględnione przez nowego właściciela przy podejmowaniu ostatecznej decyzji.

Co z punktu widzenia klienta oznacza decyzja o kupnie Banku BGŻ przez BNP Paribas?

– Klienci otrzymają nową znacznie większą paletę usług i produktów. BNP Paribas ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: