Bank i Klient: Umiejętnie wykorzystywać wiedzę o kliencie

BANK 2013/11

Z Teresą Kudlicką, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Płońsku, rozmawiają Przemysław Barbrich i Jan Osiecki.

Kieruje Pani bankiem już 15 lat, jak przez ten czas zmieniła się bankowość w Polsce?

– Właściwie zmieniło się wszystko

– sposób zarządzania, technologia, kompetencje pracowników oraz oczekiwania klientów. Używając przenośni, to jakby z za kierownicy samochodu przesiąść się za stery samolotu. Dominuje nowoczesna technologia do monitorowania – wiele wskaźników i dodatkowo organizacyjne lub finansowe turbulencje.

Czy w tym czasie zmieniło się postrzeganie przez otoczenie kobiety jako prezesa? Bo dzisiaj, choć w tym świecie wciąż jest niewiele kobiet, to jednak tu i ówdzie zasiadają za sterami banków. A jak było 15 lat temu?

– ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: