Bank i Klient: Wciąż nie wykorzystany kanał

BANK 2010/09

Internet to dziś dojrzały i sprawdzony już kanał dystrybucji produktów i obsługi klienta w instytucjach finansowych. Może być jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej banku. Trzeba go tylko umiejętnie wykorzystać.

Miłosz Brakoniecki

Internet w Polsce staje się tak popularny, że w przewidywalnej przyszłości mówienie o jakiejś wyselekcjonowanej grupie “internautów” będzie tak samo dziwaczne, jak dziś mówienie o “komórkowcach” jako o posiadaczach telefonów komórkowych. Już dziś natomiast wysoka korelacja między aktywnym korzystaniem z usług banków a korzystaniem z internetu powoduje, że ten kanał obsługi i dystrybucji musi zajmować doniosłe miejsce w każdej strategii instytucji finansowej. Nie może jednak zajmować miejsca odrębnego, wydzielonego spośród innych polityk i strategii – tak jak trudno wyobrazić sobie wypreparowaną strategię bankowości oddziałowej. Dzisiaj praktycznie każda strategia marketingowa, produktowa lub segmentowa wielokanałowej instytucji finansowej musi uwzględniać swoje oddziaływanie z internetem. Dzięki swoim głównym cechom ten kanał jest w stanie zaoferować potęż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: