Bank i Klient: Wespół w zespół

BANK 2012/09

Polski rynek bancassurance należy niewątpliwie do najmłodszych w Europie. Choć to dopiero wrzesień, już wydaje się, że rok 2012 będzie dla niego przełomowy.

Norbert Jeziolowicz

To stwierdzenie brzmi nieco pompatycznie, ale napisałem je z całą świadomością, zdając sobie sprawę z tego, że mogę nawet narazić się na śmieszność. Jednak można to bez większych trudności udowodnić. Po pierwsze, bardziej profesjonalna oferta dla większej liczby klientów, którą można uznać za realizację idei bancassurance pojawiła się w bankach wraz z boomem na kredyty hipoteczne, czyli w okolicach połowy ubiegłej dekady. I dopiero od tego momentu można naprawdę liczyć rozwój tego rynku. I najprawdopodobniej wtedy także przychody z tego tytułu zaczęły być dostrzegalne w wynikach finansowych banków i firm ubezpieczeniowych.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: