Bank i Klient: Wymagania a rzeczywistość (cz. 2)

BANK 2011/09

Jednym z najważniejszych wyzwań dla banków koncentrujących się na rynku zamożnych klientów jest pozyskanie najlepszych doradców wealth management.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Krzysztof Opolski
Tomasz Potocki

Badanie przeprowadzone na doradcach przez PriceWaterhouse- Coopers wskazuje, że prawie w 80 proc. przypadków czują oni, że są traktowani przez klientów jako godni zaufania i polecenia. Jednak stwierdzenie to wydaje się nazbyt optymistyczne i znacząco różni się od wyników innych badań, w których badany był klient instytucji wealth management.

Warto przytoczyć te przeprowadzone przez IBM – autorzy raportu “Building client Advocacy – New opportunity for Wealth Management firms” uwzględnili trzy najsłabsze obszary wskazane przez klientów i dotyczące współpracy z doradcą:

  • Zrozumienie potrzeb klienta – tylko 39 proc. ankietowanych potwierdziło, że doradcy słuchają ich i rozumieją ich potrzeby.
  • Oferowanie ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: