Bank i Klient: Zarządzanie wartością klienta

BANK 2014/04

Tematem pierwszej z marcowych debat "Miesięcznika Finansowego BANK" był: "Customer Lifetime Management (CLTV) to dla banków szansa na wyróżnienie się na tle rynku, możliwość pozyskania nowych klientów, optymalizacja portfela czy raczej »zamiatanie pod dywan« i zapomniany obowiązek".

Odbyła się ona 6 marca br. w warszawskim hotelu Hilton, a jej partnerem była Teradata Polska Sp. z o.o. W debacie uczestniczyli: Marcin Bednarski, dyrektor Biura CRM i Kontrolingu Detalicznego, Obszar Rynku Detalicznego, PKO Bank Polski S.A.; Bartłomiej Brzeziński, dyrektor Departamentu Business Control, Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.; Paweł Buczko, zastępca dyrektora Biura CRM, Bankowość Detaliczna mBank S.A.; Małgorzata Jarczyk-Zuber, dyrektor Pionu Bankowości Detalicznej – Kanały Dystrybucji, ING Bank Śląski S.A.; Marcin Kotarba, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, Deutsche Bank S.A.; Norbert Jeziolowicz, dyrektor Zespołu Bankowości Detalicznej i Rynków Finansowych, Związek Banków Polskich; Krzysztof Pierzchała, dyrektor Departamentu CRM i Wsparcia Sprzedaży, Bank Zachodni WBK S.A.; Paweł Turczynowicz, dyrektor Biura CRM i Analiz, BNP Paribas Bank Polska S.A. oraz Dariusz Żurakowski, dyrektor Departamentu Business Intelligence, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: