Bank i Klient: Zdobyć klienta – najlepiej z portfelem

BANK 2010/06

Jak głosi wytarty frazes, reklama dźwignią handlu. I to jakiego! - można z podziwem zawołać, obserwując poczynania niektórych banków. Jednak, uwaga! Zła reklama to źródło kłopotów. I to jakich! - żałośnie zawodzą ci, co odczuli to na własnej skórze.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Arkadiusz Braumberger

Gdy pod koniec ubiegłego roku cały sektor przymierzał się do wdrożenia unijnej dyrektywy ułatwiającej klientom przenoszenie kont do innego banku, najmniejsi gracze zacierali ręce z radości. To właśnie oni na nowych przepisach mieli zyskać najbardziej. Wygrał Bank Zachodni WBK, jeden z największych w kraju.

Wszystko dzięki spektakularnej kampanii reklamowej “Wydajesz i zarabiasz”, w której pojawił się francuski aktor Gerard Depardieu. – Od momentu pojawienia się spotów w telewizji sprzedaż dzienna osiągnęła pułap 2,5 tys. nowych kont – triumfuje Marcin Pawłowski, dyrektor ds. detalicznych produktów depozytowych i rozliczeniowych Banku Zachodniego WBK.

Gdy na początku roku w stacjach telewizyjnych rozgorzała ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: