Bank Mashreq postawił na system bankowy od Comarch

Technologie i innowacje / Z rynku

Bank Mashreq ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich uruchamia system do zarządzania majątkiem Comarch Wealth Management, poinformowała Firma.

Bank Mashreq, strona internetowa
Fot. stock adobe.com / pvl

Bank Mashreq ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich uruchamia system do zarządzania majątkiem Comarch Wealth Management, poinformowała Firma.

Pierwszy zakończony już etap projektu, umożliwia bankowi automatyczne przedstawianie klientom propozycji  i wyników inwestycyjnych. Comarch Wealth Management gromadzi informacje o klientach w jednej lokalizacji cyfrowej, zapewniając ich opiekunom szybki i łatwy dostęp do tych danych, co pozwala na świadczenie spersonalizowanych usług.

Mashreq był pierwszym bankiem w regionie, który wydawał karty debetowe i kredytowe, wprowadził kredyty konsumenckie oraz zainstalował bankomaty

Wyjaśniając korzyści, jakie nowe technologie przynoszą bankowi i jego klientom, Mufazzal Kajiji, dyrektor Mashreq Gold i wiceprezes wykonawczy Mashreq Bank powiedział:

‒ Partnerstwo z firmą Comarch umożliwia dostarczanie naszym  klientom najlepszych w swojej klasie raportów inwestycyjnych. Doskonała obsługa klienta jest najwyższym priorytetem w Mashreq, zaś wdrażanie najbardziej innowacyjnych rozwiązań cyfrowych jest integralną częścią zdolności banku do osiągnięcia tego celu, jak również centralnym punktem naszej szybko rozwijającej się strategii transformacji cyfrowej.

Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie wielorakie korzyści klientom korzystających z usługi zarządzania majątkiem i odda do ich dyspozycji cenne narzędzia, które pomogą im osiągnąć zakładane cele.

Czytaj także: Prezesi banków komercyjnych o zmianach kulturowych w ich organizacjach

Lepsze relacje z klientami banku

Przemysław Bogusz, Dyrektor Sprzedaży Comarch Middle East, powiedział:

‒ Naszym celem jest zaoszczędzenie czasu poświęcanego przez opiekunów klienta na codzienne czynności, dzięki czemu mogą oni budować lepsze relacje z klientami i zwiększać swoją efektywność, mając dostęp do wszystkich danych w jednym systemie.

Doskonała obsługa klienta jest najwyższym priorytetem w Mashreq, zaś wdrażanie najbardziej innowacyjnych rozwiązań cyfrowych jest integralną częścią zdolności banku do osiągnięcia tego celu

‒ Cieszymy się, że po sukcesach w Europie, tym razem to klient z regionu Bliskiego Wschodu dostrzega wartość rozwiązania Comarch Wealth Management i wybiera Comarch do realizacji tego projektu ‒ mówi Przemysław Drzymała, EVP of Global Sales, EMEA w Comarch.

Czytaj także: Banku, zmieniaj się albo giń, kilka słów o nieoczywistych aspektach transformacji cyfrowej

Comarch na Bliskim Wschodzie

Mashreq był pierwszym bankiem w regionie, który wydawał karty debetowe i kredytowe, wprowadził kredyty konsumenckie oraz zainstalował bankomaty.

Comarch działa na Bliskim Wschodzie od 2004 roku, wspierając kilka banków w regionie najnowocześniejszymi rozwiązaniami cyfrowymi w obszarach zarządzania majątkiem, bankowości korporacyjnej, programów lojalnościowych czy udzielania kredytów.

Czytaj także: Jak sztuczna inteligencja może pomóc bankom przetrwać w świecie zerowych stóp procentowych?

Źródło: Comarch SA
Udostępnij artykuł: