Bank Millennium: konto firmowe można założyć bez wychodzenia z domu

Z rynku

Klienci indywidualni Banku Millennium, którzy prowadzą działalność gospodarczą, mogą teraz założyć konto firmowe online, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet. Do otwarcia konta wystarczy numer NIP - dane firmy zaciągają się automatycznie z bazy CEIDG, a umowa podpisywana jest przez klienta hasłem SMS.

Klienci Banku #Millennium, którzy prowadzą działalność gospodarczą, mogą założyć konto firmowe online, za pośrednictwem systemu bankowości internetowej #Millenet #kontofirmowe

Wprowadzenie usługi to pierwszy krok w kierunku realizacji strategii wspierania poprzez kanały elektroniczne rozwoju małego biznesu, realizowanej przez Bank Millennium. W ramach usługi możliwe jest otwarcie konta Mój Biznes wraz z kartą debetową do konta. Mogą z niej skorzystać klienci posiadający dostęp do systemu bankowości internetowej Millenet dla użytkowników indywidualnych, prowadzący małą firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą. Po zalogowaniu do Millenetu, wystarczy wybrać opcję założenia konta firmowego i wpisać numer NIP, a pozostałe dane firmy podstawią się same. Konto zakładane jest po podpisaniu umowy kodem SMS i dostępne natychmiast po zakończeniu procesu. Klient może przełączyć się automatycznie do systemu bankowości internetowej dla firm i poruszać się swobodnie między tymi systemami, bez potrzeby dodatkowego logowania. Cały proces, jak wszystkie inne w kanałach elektronicznych Banku Millennium, został zaprojektowany zgodnie z najlepszymi praktykami UX.

Integracja systemu bankowego z CEIDG

– Wdrażając kolejne usługi kierujemy się przede wszystkim wygodą klienta. Taki jest też nowy proces zakładania konta firmowego – prosty i intuicyjny. Dzięki integracji systemu bankowego z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej (CEIDG) większość danych firmy wpisywana jest do systemu bankowego automatycznie. Formalności po stronie klienta ograniczają się do minimum, a założenie konta zajmuje jedynie krótką chwilę. Mamy nadzieję, że przyczyni się to do ułatwienia stawiania pierwszych kroków przedsiębiorcom – mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Źródło: Informacja prasowa Banku Millennium

Udostępnij artykuł: