Bank Millennium łączy się z eurobankiem również w… reklamie

Z rynku

Piotr Adamczyk i Radek Kotarski
Piotr Adamczyk i Radek Kotarski Fot. Bank Millennium

W poniedziałek 18 listopada rozpocznie się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski.

.@BankMillennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem, rozpoczyna nową kampanię wizerunkową #BankMillennnium #eurobank

– Bank Millennium i eurobank działają już pod jedną marką, jesteśmy jednym zespołem. W reklamie, w której mowa o naszej integracji, występują Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach eurobanku oraz Radek Kotarski, występujący w spotach Millennium. Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku – mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.

Czytaj także: Bank Millennium i eurobank już po fuzji: jedna marka, oferta i system bankowości internetowej i mobilnej >>>

W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium. Reklamę wizerunkową połączonego banku będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję  zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium
Udostępnij artykuł: