Bank Millennium: nowa odsłona aplikacji zakupowej goodie

Z rynku

Aplikacja Goodie
Fot. Bank Millennium

Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Intuicyjna, spersonalizowana aplikacja daje jeszcze więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych. Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.

Nowa wersja #goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym @BankMillennium

– Pracując nad nową wersją aplikacji postawiliśmy przede wszystkim na personalizację. Nowe goodie dopasowuje się do użytkownika, pokazując najlepsze dla niego okazje zakupowe, promocje ulubionych marek i dostosowując prezentowanie poszczególnych sekcji i opcji do tego, w jaki sposób i jak często dana osoba z nich korzysta. Nowy, przejrzysty layout i intuicyjna nawigacja sprawiają, że znajdowanie zakupowych okazji stało się jeszcze łatwiejsze – mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie.

Dotychczasowa funkcjonalność goodie została podzielona na trzy zakładki widoczne na dole ekranu już po otwarciu aplikacji. Użytkownicy zainteresowani gazetkami promocyjnymi i zniżkami w części „Odkrywaj” znajdą wszystkie najnowsze oferty, które można wygodnie sortować, filtrować po kategoriach czy np. zobaczyć nowości z ostatnich 24 godzin. W zakładce „Twoje goodie” użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta – ulubione funkcje zostały zebrane w jednym miejscu, aby zapewnić wygodę korzystania z aplikacji. W zakładce „Profil” użytkownik znajdzie swoje ulubione marki, polubione okazje, może też dodawać i edytować swoje dane czy błyskawicznie wysłać wiadomość do goodie. Co istotne, aplikację można w łatwy sposób dostosować do własnych preferencji, zmieniając kolejność prezentowanych sekcji.  

Siła rekomendacji

– W codziennym życiu chętnie kierujemy się rekomendacjami innych osób, szukając sprawdzonego produktu czy usługi. Kierując się tą zasadą, oddajemy głos użytkownikom aplikacji – mogą oni polubić okazje, a na podstawie ich rekomendacji utworzą się rankingi, dzięki którym społeczność użytkowników goodie łatwo dowie się o polecanych przez innych użytkowników promocjach – mówi Wojciech Grudzień. 

Czytaj także: Milion pobrań aplikacji zakupowej goodie oferującej usługę cashback >>>

Nowe goodie pozwala także sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować.

Oszczędzanie podczas zakupów online

Usługa goodie cashback, dzięki której część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika, cieszy się coraz większą popularnością.

– Liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu br. blisko pięciokrotnie wyższa niż w czerwcu ubiegłego roku. Teraz korzystanie z usługi jest jeszcze wygodniejsze, dzięki rankingom najlepszych ofert stworzonym na podstawie głosów użytkowników czy możliwości szybkiego sprawdzania stanu konta cashback – dodaje Wojciech Grudzień.

Wygodne planowanie zakupów

Dzięki intuicyjnej nawigacji w nowym goodie można błyskawicznie odnaleźć aktualne gazetki promocyjne, a produkty z nich dodawać bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. Z mapami galerii handlowych dostępnymi w aplikacji, zakupy przebiegną bardzo sprawnie. W goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski, a możliwość zwirtualizowania wcześniej założonych, plastikowych kart sprawia, że mamy wszystkie karty zniżkowe zawsze pod ręką.

Źródło: Bank Millennium
Udostępnij artykuł: