Bank Millennium: płatności za warszawskie parkingi dostępne w aplikacji mobilnej

Bezgotówkowo / Z rynku

Oddział Banku Millennium
Fot. Bank Millennium

Dzięki umowie podpisanej przez moBiLET z ZDM Warszawa, klienci Banku Millennium mogą teraz opłacać w aplikacji mobilnej stołeczne parkingi. Korzystając z usługi w aplikacji, kierowcy pojazdów płacą za faktyczny czas parkowania w mieście.

Dzięki umowie podpisanej przez #moBiLET z #ZDMWarszawa, klienci @BankMillennium mogą teraz opłacać w aplikacji mobilnej stołeczne parkingi #Millennium #BankMillennium

Opłacenie parkingu jest bardzo proste. Użytkownik loguje się do aplikacji mobilnej Banku Millennium i wybiera z menu sekcję Płatności oraz Transport, a następnie Bilety parkingowe. Wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu, wybrać miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawić za szybą bezpłatną winietę moBiLET dostępną online na stronie www.mobilet.pl czy w Biurze Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego lub kartkę z napisem „moBiLET”.

Czytaj także: Bank Millennium: klienci mogą już korzystać z płatności Garmin Pay >>>

Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasui w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie lub skrócenie. W obu przypadkach  klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.

Usługa proponowana jest we współpracy z firmą Mobile Traffic DATA (moBiLET), która już ponad 10 lat temu, jako pierwsza w Polsce udostępniła usługę rozliczania faktycznego czasu postoju w strefach płatnego parkowania.

Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia też m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej (w Warszawie i ponad 100 polskich miastach) oraz wygodne płatności za autostrady, dzięki którym kierowcy mogą przejeżdżać przez bramki na autostradzie bez stania w kolejce i pobierania biletu. Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie.

Źródło: Bank Millennium
Udostępnij artykuł: