Bank Millennium z pierwszą aplikacją na smartfonach Huawei z płatnościami zbliżeniowymi BLIK

Bezgotówkowo / Z rynku

Aplikacja mobilna Banku Millennium to pierwsza aplikacja bankowa na smartfonach Huawei, która umożliwia użytkownikom niezwykle wygodne płatności zbliżeniowe BLIK.

Aplikacja Banku Millennium
Fot. Bank Millennium

Aplikacja mobilna Banku Millennium to pierwsza aplikacja bankowa na smartfonach Huawei, która umożliwia użytkownikom niezwykle wygodne płatności zbliżeniowe BLIK.

Płatności zbliżeniowe BLIK wprowadziliśmy jako pierwsi na rynku i stopniowo udostępniamy je klientom. Większość użytkowników smartfonów Huawei z naszą aplikacją może już korzystać z tego rozwiązania.  

- Widzimy, jak dynamicznie zmieniają się przyzwyczajenia naszych klientów, którzy coraz częściej wybierają do płatności urządzenia mobilne, zamiast karty. Ten trend z pewnością będzie się jeszcze umacniał – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Przełomowe rozwiązanie

Płatności zbliżeniowe BLIK to rozwiązanie przełomowe.

- Cieszymy się, że użytkownicy smartfonów Huawei będą mogli z niego skorzystać i to jako jedni z pierwszych w Polsce. Dodatkowo od teraz po raz pierwszy będą mogli w ogóle płacić zbliżeniowo telefonem. Jesteśmy przekonani, że polubią to rozwiązanie i bardzo szybko stanie się ono ich preferowaną formą płacenia w terminalach – mówi Marcin Waldowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

To przełomowy dla nas moment, ponieważ kwestia płatności smartfonem, dzięki BLIK-owi i jego współpracy z bankami, wchodzi na zupełnie nowy poziom.

- Wzajemne zaufanie pozwala nam dostarczać klientom jak najlepsze rozwiązania, a ich potrzeby stawiać zawsze w centrum naszych działań – mówi Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

Nowe rozwiązanie stopniowo udostępnianie użytkownikom BLIKa

Zbliżeniowe płatności BLIK to nowe rozwiązanie, które jest stopniowo udostępnianie użytkownikom BLIKa. Jako pierwsi mogą z niego skorzystać użytkownicy aplikacji mobilnej Banku Millennium, a co za tym idzie, również użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei z HMS, którzy korzystają z aplikacji banku. Płatności te nie wymagają logowania się do aplikacji banku – wystarczy jedynie odblokować smartfon (wyposażony w NFC) i przyłożyć go do terminala – bez wpisywania kodu, bez konieczności podpinania karty, a nawet bez połączenia z internetem.

Czytaj także: Klienci PKO Banku Polskiego mogą już płacić zbliżeniowo BLIKIEM >>>

Aplikacja mobilna Banku Millennium została w marcu tego roku zintegrowana z Huawei Mobile Services i jest dostępna dla użytkowników wszystkich smartfonów Huawei, także tych najnowszych opartych o autorski ekosystem marki: Mate 40, w tym Mate 40 Pro, telefony z serii P40 oraz Y – Y6p i Y5p, P smart 2021, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs.

Źródło: Bank Millennium
Udostępnij artykuł: