Bank Pekao promuje pożyczkę konsolidacyjną na przeniesienie spłacanych kredytów w innych bankach

Z rynku

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią promującą pożyczkę gotówkową przeznaczoną na spłatę kredytów z innych banków. W reklamach TV oraz online zachęca klientów do sprawdzenia, o ile niższą ratę mogą płacić w Pekao po przeniesieniu swoich pożyczek.

Bank Pekao S.A. - Logo
Bank Pekao - Logo (źródło: Pekao S.A.)

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią promującą pożyczkę gotówkową przeznaczoną na spłatę kredytów z innych banków. W reklamach TV oraz online zachęca klientów do sprawdzenia, o ile niższą ratę mogą płacić w Pekao po przeniesieniu swoich pożyczek.

Jedna rata zamiast kilku może znacznie ułatwić życie i pomóc uporządkować osobiste finanse. Bank Pekao przygotował dla klientów wyjątkowo atrakcyjną ofertę pożyczki konsolidacyjnej
– 0% prowizji od kredytów i pożyczek spłacanych w innych bankach w kwocie pow. 10 tys. zł i 0% prowizji od dodatkowych środków na dowolny cel w wysokości do 25% konsolidowanej kwoty.

– Zbyt wysokie raty potrafią przeszkadzać, dlatego chcieliśmy pokazać, że można je zminimalizować, przenosząc pożyczkę do Banku Pekao. Sprawdzenie, o ile mniej można płacić nic nie kosztuje i nie jest zobowiązujące. Maksymalna kwota pożyczki to nawet 200 tys. zł
z możliwością rozłożenia spłaty nawet na 10 lat. Dzięki temu można obniżyć wysokość swoich comiesięcznych zobowiązań i płacić wygodnie jedną ratę – podkreśla Piotr Gołąb, Dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao S.A.

Specjalna oferta pożyczki konsolidacyjnej dostępna do końca maja

Specjalna oferta pożyczki konsolidacyjnej dostępna jest do końca maja zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów Banku Pekao we wszystkich oddziałach. Klienci, którzy mają konto w Banku Pekao i korzystają z bankowości elektronicznej Pekao24 mogą złożyć wniosek w Pekao24 lub na infolinii, a dokumenty kredytowe zaakceptować w Pekao24 lub aplikacji PeoPay.

Kampania reklamowa

Swoją ofertę Bank Pekao promuje kampanią tzw. 360’ w telewizji ogólnopolskiej i na kanałach tematycznych (spot 30” i 2 wersje 15”), na platformach VOD, internecie (filmy 6” i 40”), social mediach i kanałach elektronicznych banku. Dodatkowo w komunikacji wykorzystane będą także bankomaty sieci Euronet oraz siatki wielkoformatowe. Bank wymienił też folie i siatki reklamowe na swoich oddziałach.

Czytaj także: Bank Pekao: przelew na telefon dostępny także dla MŚP i korporacji >>>

– W kampanii reklamowej postawiliśmy na groteskowy przekaz o tym, jak duża rata może utrudnić życie. Młodemu bohaterowi spotów, w najmniej pożądanych sytuacjach, wchodzi w drogę animowany banner z przypomnieniem o spłacie raty. Uporczywie uniemożliwia czerpanie przyjemności z życia. Ratunek na szczęście jest w zasięgu ręki i po raz kolejny pokazaliśmy, że warto brać życie za rogi – zaznacza Jorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi, za działania digital Sales&More i Spot&Dot , za social media Insignia sp. zo.o., a za zakup mediów Fullsix Media. Filmy reklamowe wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

Źródło: Bank Pekao SA
Udostępnij artykuł: