Bank Pekao zakończył już migrację produktów i usług klientów Idea Banku

Z rynku

Wcześniej niż pierwotnie planowano, zakończyła się operacja przeniesienia danych klientów byłego Idea Banku S.A. do systemów operacyjnych Banku Pekao S.A. Już w weekend zyskali oni dostęp do bankowości elektronicznej i infolinii Banku Pekao S.A., a od dziś również do sieci placówek banku.

Strona internetowa Banku Pekao
Fot. stock.adobe.com/pvl

Wcześniej niż pierwotnie planowano, zakończyła się operacja przeniesienia danych klientów byłego Idea Banku S.A. do systemów operacyjnych Banku Pekao S.A. Już w weekend zyskali oni dostęp do bankowości elektronicznej i infolinii Banku Pekao S.A., a od dziś również do sieci placówek banku.

Procesem migracji objętych zostało ok. 270 tys. klientów byłego Idea Banku S.A., w tym ok. 220 tys. klientów firmowych i ok. 50 tys. klientów indywidualnych.

Zakończyła się jedna z najszybszych migracji klientów w historii polskiego sektora bankowego.

– Dzięki ciężkiej pracy naszego zespołu, ta niezwykle skomplikowana operacja przebiegła bardzo sprawnie. W imieniu zarządu Banku Pekao dziękuję wszystkim za zaangażowanie i wkład w przeprowadzenie migracji - powiedział Leszek Skiba, prezes zarządu Banku Pekao S.A. – Wszystkim klientom jestem wdzięczny za zrozumienie, a klientów byłego Idea Banku serdecznie witam w systemach Banku Pekao. Cieszę się, że mają już dostęp do pełnego wachlarza produktów i usług oferowanych przez nasz bank – dodał prezes.

Klienci byłego Idea Banku zyskali dostęp do swoich rachunków w systemach Banku Pekao

Operacja migracji rozpoczęła się 19 listopada, a już w nocy z 20 na 21 listopada klienci byłego Idea Banku zyskali dostęp do swoich rachunków w systemach Banku Pekao. Mogą odtąd korzystać z bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay (w przypadku klientów indywidualnych i większości mikroprzedsiębiorstw) lub z bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 (w przypadku pozostałych klientów firmowych) oraz z usług infolinii i szerokiej sieci oddziałów Banku Pekao w całej Polsce.

­– Przeniesienie ok. 270 tys. klientów z jednego systemu bankowego do drugiego wymagało od nas nie tylko wysokich kompetencji informatycznych, ale też skrupulatnego planowania i ogromnej mobilizacji. Zależało nam, aby migracja była jak najmniej dotkliwa dla klientów. Jestem dumny z zespołów i wszystkich obszarów banku zaangażowanych w ten proces. Jako bank po raz kolejny potwierdziliśmy, że jesteśmy dla naszych klientów partnerem, na którym można polegać – powiedział Błażej Szczecki, wiceprezes Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Technologii.

Klienci byłego Idea Banku powinni pamiętać o aktywowaniu nowych kart debetowych i kredytowych, otrzymanych pocztą od Banku Pekao. Karty kredytowe wydane przez Idea Bank przestaną być aktywne 22 listopada, a karty debetowe 26 listopada. Nową kartę kredytową należy aktywować  wykonując transakcję z użyciem kodu PIN przesłanego pocztą. Z nowej karty debetowej będzie można korzystać z PIN-em ze „starej” karty.

Źródło: Bank Pekao SA
Udostępnij artykuł: