Bank Pocztowy pierwszym bankiem w Polsce oferującym Xiaomi Pay

Bezgotówkowo / Z rynku

Klienci Banku Pocztowego mają już możliwość dokonywania płatności mobilnych Xiaomi Pay. Bank i dostawca Xiaomi udostępniły właśnie to rozwiązanie.

Bank Pocztowy
Fot. Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego mają już możliwość dokonywania płatności mobilnych Xiaomi Pay. Bank i dostawca Xiaomi udostępniły właśnie to rozwiązanie.

To kolejny, po wdrożonych w 2019 roku Apple Pay, Google Pay oraz Garmin Pay, portfel cyfrowy, do którego klienci Banku Pocztowego będą mogli podpiąć swoje karty płatnicze Mastercard. Zarząd liczy, że udostępnienie nowego rozwiązania wpłynie pozytywnie na zainteresowanie ofertą Banku i podkreśla, że to kolejny krok w realizacji strategii cyfryzacji Pocztowego oraz oferowania swoim Klientom szerszej gamy rozwiązań cyfrowych, które ułatwią im korzystanie z produktów finansowych.

Czytaj także: Płatności zbliżeniowe od Mastercard w nowej opasce sportowej Xiaomi >>>

Dzięki Xiaomi Pay Klienci Banku Pocztowego będą mogli w wygodny i szybki sposób dokonywać płatności zbliżeniowych korzystając z opaski Mi Smart Band 6 z funkcją NFC. Rozwiązanie to umożliwia szybką i bezpieczną realizację transakcji mobilnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Usługa działa jak cyfrowy portfel – dodawać można do niej karty debetowe i kredytowe Mastercard dostępne z oferty Banku Pocztowego. Z usługi korzystać będą mogli wszyscy Klienci Banku, zarówno indywidualni jak i biznesowi.

Bank Pocztowy konsekwentnie realizuje strategię stawania się instytucją bardziej cyfrową, odpowiadającą na potrzeby współczesnego klienta, a jednocześnie oferującą wszystkim bez wykluczeń najnowsze, wygodne i zaawansowane technologicznie rozwiązania.

- Tym bardziej cieszy fakt, że Xiaomi Pay wprowadzamy do oferty jako pierwszy bank w Polsce – mówi Jakub Słupiński, Wiceprezes, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Czytaj także: Płatności Xiaomi Pay w bankach spółdzielczych SGB >>>

– Jestem przekonany, że Xiaomi Pay będzie popularną formą płatności wśród obecnych Klientów Banku Pocztowego, a także wpłynie na większe zainteresowanie ofertą Banku wśród nowych. Xiaomi jest trzecim największym producentem smartfonów na świecie, liderem w sprzedaży smartwatchy i elektronicznych opasek monitorujących aktywność. Portfele cyfrowe to nowoczesne rozwiązanie zyskujące coraz większą popularność, dlatego systematycznie od 2019 roku wdrażamy kolejne rodzaje płatności mobilnych do naszej oferty – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.

- Cyfrowe płatności zbliżeniowe zyskują w Polsce na coraz większej popularności, dlatego nie mam wątpliwości, że nasza opaska odniesie sukces. Xiaomi Smart Band 6 NFC to realna zmiana, możliwość poprawienia komfortu życia. Jesteśmy dumni, że kolejne nasze urządzenie wpisuje się w naszą myśl przewodnią, jaką jest ułatwianie życia użytkowników poprzez dostęp do nowoczesnych technologii w przystępnej cenie – mówi Łukasz Bieniek, Deputy Country Manager - Xiaomi Technology Polska.

Wygodna i prosta forma płatności

Płatności dokonywane przy pomocy opaski Mi Smart Band 6 NFC są niezwykle wygodną formą płatności. Będzie to na pewno duża wartość dodana dla osób aktywnych sportowo, które na czas treningu nie będą musiały mieć przy sobie karty ani smartfona, jak i dla wszystkich innych użytkowników, dla których sięganie po kartę lub telefon jest w chwili dokonywania transakcji problematyczne.

Ważnym aspektem płatności mobilnych Xiaomi Pay jest również bezpieczeństwo

Każde dodanie karty do tej formy płatności będzie wymagało uwierzytelnienia poprzez wprowadzenie w dedykowanej aplikacji kodu sms otrzymanego na numer telefonu komórkowego podanego do informacji banku. Dedykowana aplikacja wymusi także na użytkowniku ustawienie kodu PIN, który będzie zabezpieczał możliwość korzystania z funkcji płatności zbliżeniowych opaską Mi Smart Band 6 NFC. W konsekwencji Użytkownik będzie proszony o jego wprowadzenie na wyświetlaczu opaski przed dokonaniem płatność, w dwóch przypadkach - jeżeli poprawny kod PIN nie został wprowadzony przez czas dłuższy niż 24 godziny poprzedzające transakcję lub opaska została zdjęta z nadgarstka i założono ją ponownie. Funkcja płatności uruchomi się poprzez przesunięcie ekranu na wyświetlaczu opaski, a sama płatność zostanie zrealizowana po jej zbliżeniu do terminala POS/ bankomatu.

Źródło: Bank Pocztowy SA
Udostępnij artykuł: