Bank Pocztowy z nowym dostawcą usług outsourcingu kart płatniczych

Z rynku

Bank Pocztowy
Fot. Bank Pocztowy

Bank Pocztowy wybrał firmę First Data Polska na nowego dostawcę usług outsourcingu kart płatniczych.

Firmy przeprowadziły już proces migracji danych z systemów kartowych banku do systemów #FirstData #banki #karty #BankPocztowy @PocztowyBank @FirstData

Umowa outsourcingowa z Bankiem Pocztowym obejmuje migrację kart debetowych i kredytowych do systemów First Data Polska – zarządzanie, obsługę wydawnictwa,  autoryzację i rozliczenia transakcji oraz wdrażanie innowacyjnych produktów i usług kartowych, w tym płatności mobilnych.

– Wybraliśmy First Data Polska ze względu na doświadczenie w budowaniu polskiego rynku płatności bezgotówkowych, dostarczane innowacje i profesjonalizm usług outsourcingowych. Chcemy, by wszystkie realizowane przez Bank działania, także te z udziałem nowych partnerów, wspierały nadrzędny cel, jakim jest skuteczna realizacja strategii Banku na lata 2017-2021 – mówi Robert Kuraszkiewicz, wiceprezes zarządu Banku Pocztowego.

Strategia Banku Pocztowego zakłada osiągnięcie pozycji lidera bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, w szczególności w mniejszych miejscowościach. Bank Pocztowy ma stać się bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem
i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej.

– Z Bankiem Pocztowym łączy nas zaangażowanie w działania na rzecz sektora publicznego  w obszarze rozwoju obrotu bezgotówkowego – podkreśla Jolanta Rycerz, członek zarządu i dyrektor pionu współpracy z instytucjami finansowymi w First Data Polska. – Jestem przekonana, że współpraca tak dobrze rozpoznawalnych polskich marek jak Bank Pocztowy, i First Data® Polcard® zaowocuje atrakcyjnymi produktami i usługami płatniczymi dla administracji, biznesu i klientów detalicznych.

Marcowa migracja

Przenoszenie danych zostało szczegółowo i skrupulatnie zaplanowane i przetestowane przez ekspertów Banku Pocztowego i First Data Polska. Migracja danych ok. 300 tys. kart debetowych i 10 tys. kart kredytowych została przeprowadzona w ostatni weekend marca 2018.

Proces migracji przebiegał dla klientów banku w sposób niezauważalny – klienci mogli korzystać ze swoich kart bez żadnych zakłóceń i żadnej przerwy. Również karty i PIN-y pozostały takie same i nie wymagają wymiany.

Współpraca w wielu obszarach

Wcześniej, Bank Pocztowy i First Data Polska informowały o poszerzeniu zakresu współpracy poprzez włączenie do oferty produktowej banku terminali płatniczych, które oferuje w ramach Programu Polska Bezgotówkowa oraz w sprzedaży komercyjnej. Jest to inicjatywa wspierająca rozwój mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych, wpisująca się w aktualną strategię banku.

Źródło: Informacja prasowa

Udostępnij artykuł: