Bank Spółdzielczy w Limanowej partnerem programu Tarcza finansowa PFR 2.0

Bankowość spółdzielcza

Od 15 stycznia 2021 r. klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej będą mogli składać wnioski o subwencje finansowe ze środków Polskiego Funduszu Rozwoju przeznaczone dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców z branż, które zostały najmocniej dotknięte drugą falą pandemii COVID-19.

tarcza
Źródło: BS w Limanowej

Od 15 stycznia 2021 r. klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej będą mogli składać wnioski o subwencje finansowe ze środków Polskiego Funduszu Rozwoju przeznaczone dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców z branż, które zostały najmocniej dotknięte drugą falą pandemii COVID-19.

Tarcza finansowa 2.0

Polski Fundusz Rozwoju realizuje kolejny Program rządowy dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w związku ze zwalczaniem skutków epidemii COVID-19 w ramach rządowej Tarczy finansowej 2.0.

Wsparcie będzie udzielane w formie subwencji finansowej tak jak to miało miejsce w ramach Tarczy finansowej 1.0. Wartość pomocy dla mikro-, małych i średnich firm to 13 mld złotych. Dla dużych przedsiębiorstw ze wszystkich branż wymagających wsparcia w związku z pandemią przeznaczona jest Tarcza dla Dużych Firm, o wartości 25 mld złotych.

Czytaj także: Rząd zapowiada wsparcie dla gmin górskich: umarzanie podatku od nieruchomości i środki na inwestycje

Wsparcie dla Partnerów

‒ Jako Bank aktywnie włączyliśmy się w realizację programu Tarcza finansowa PFR 2.0. Firmy, z którymi współpracujemy, będą mogły za pośrednictwem systemu bankowości internetowej eBankNet lub eCorpoNet, ubiegać się o subwencje finansowe ze środków Polskiego Funduszu Rozwoju.

Mamy nadzieję, że działania, które prowadzimy pozwolą przedsiębiorcom przetrwać trudny okres i szybko wrócić do pełnej aktywności gospodarczej ‒ mówi Adam Dudek, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Limanowej.

Czytaj także: Wznowienie kredytowego moratorium pozaustawowego

Wnioski już od 15 stycznia 2021 r.

Wnioski o subwencję będą przyjmowane od 15 stycznia do 28 lutego 2021 roku.

Procedura odwoławcza w ramach Programu będzie trwała od 1 lutego do 31 marca 2021 roku z możliwością przedłużenia terminów do 30 czerwca 2021 roku.

WAŻNE: W odróżnieniu do Tarczy finansowej PFR 1.0., przedsiębiorcy ubiegający się o wsparcie w ramach drugiej edycji programu rządowego tj. Tarczy finansowej PFR 2.0, zobowiązani są – już w momencie składania wniosku – do dołączenia do niego dokumentów potwierdzających ich umocowanie.

Program Tarcza finansowa PFR dla mikrofirm oraz MŚP obsługiwany będzie za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej wybranych banków.

Klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej będą mieli możliwość złożenia wniosku o wsparcie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej:

Szczegóły na: https://www.bs.limanowa.pl/oferta/tarcza-finansowa-2-0-pfr-dla-mikro-malych-i-srednich-firm

Czytaj także: Tarcze finansowe 1.0 i 2.0 PFR: 20 mld zł na pomoc dla firm

Udostępnij artykuł: