Bank Zachodni WBK zmienia się w Santander Bank Polska. Rebranding wystartował

Z rynku

Ruszył rebranding Banku Zachodniego WBK. Nad jego placówkami zaczęły pojawiać się szyldy Santander Bank Polska. Na razie przykryte jeszcze banerami z barwami i logo BZ WBK.

Koszty rebrandingu Banku Zachodniego WBK na #SantanderBankPolska będą rozłożone na dwa lata #Santander #BankZachodniWBK @BankZachodniWBK

Przypomnijmy, że w maju akcjonariusze Banku Zachodniego WBK przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy banku na Santander Bank Polska oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. 

Koszty rebrandingu na Santander Bank Polska, jak informował wcześniej  prezes Banku Zachodniego WBK Michał Gajewski, będą rozłożone na dwa lata.

Czytaj także: Bank Zachodni WBK zmienia nazwę. Chce kojarzyć się z nowoczesnością i innowacjami >>>

Wzmocnienia pozycji konkurencyjnej w cyfrowym świecie

Michał Gajewski wskazywał, że rebranding BZ WBK  to świetna okazja do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej w cyfrowym świecie, zdominowanym przez wielkie światowe marki technologiczne.

– Potencjał dotychczasowej nazwy powoli się wyczerpuje, i chcemy się to powiązać z globalną marką, która kojarzy się ze światem cyfrowych technologii – mówił.

Banco Santander S.A. ma 69,34% akcji BZ WBK.

BZ WBK jest 3. co do wielkości bankiem w Polsce pod względem aktywów (wg danych za 2017 r.). Jego akcje są notowane na warszawskiej GPW.

Udostępnij artykuł: