Sygnały: październik 2009

NBS 2009/10

KLIENT KAPRYŚNY... IBM Institute for Business Value przygotował raport, z którego wynika, że do 2015 r. zdecydowanie wzrośnie zainteresowanie dostawcami usług bankowych, którzy będą w stanie spełnić indywidualne oczekiwania klientów chociażby za wyższą cenę.

W wyniku postępującej konsolidacji duże banki wzmocnią swoją pozycję, będą jednak musiały sprostać konkurencji ze strony licznych instytucji finansowych działających bardziej elastycznie i przyjaźnie. Atutem pozostanie wysoka jakość obsługi, a także dobrze zorganizowany kanał sprzedaży. W bankach wzrośnie również konkurencja o utrzymanie najbardziej utalentowanych pracowników. Blisko 50 proc. kadry menedżerskiej wymienia źle skonstruowane programy motywacyjne jako główną przyczynę gorszych efektów pracy.

 

POWRÓT FRANCZYZY

Kilkadziesiąt tysięcy złotych wystarczy, by uruchomić lokalny bank w ramach franczyzy. Większość polskich banków oprócz własnych placówek posiada już placówki partnerskie. Na 1 milion mieszkańców w Polsce ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: