Banki Spółdzielcze z Grupy BPS rozpoczęły kampanię reklamową

Tylko u nas

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Wykorzystuje znany już ZIELONY FOTEL - symbol VIP’owskiej obsługi klienta w Bankach Spółdzielczych. Kampania, w której wystąpił on jako główny bohater po raz pierwszy, zdobyła popularność już w 2013 roku. Rozpoznawalność zadeklarowało w Warszawie wówczas aż 18 proc. mieszkańców.

Działania w kampanii dobrano tak, aby toczyły się bezpośrednio na obszarach funkcjonowania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, stąd zdecydowano się na reklamę w pociągach PKP – plakaty oraz bilety, komunikacji miejskiej w miastach całej Polski oraz kinach studyjnych. Wykorzystują jednak także, tradycyjnie jak każdego roku, media ogólnopolskie. Reklama emitowana będzie w telewizji ogólnopolskiej, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w telewizjach regionalnych. Przekaz wesprą też działania w Internecie – media społecznościowe, kampania banerowa oraz portal najblizejludzi.pl, wizytówka Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w sieci.

W lutym br. rozpocznie się emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich w stacjach telewizji ogólnopolskiej oraz w 12 stacjach regionalnych. Prezentowany będzie spot pt. “W Bankach Spółdzielczych każdy jest #jakVIP” pokazujący różne sytuacje, gdy młodzi ludzie napotykają na swojej drodze zielony fotel, symbolizujący indywidualne podejście do klienta w Bankach Spółdzielczych. Reklama jest już znana części odbiorców – emitowana była w 2013 roku w warszawskich kinach.

Wizytówką Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w Internecie jest fanpejdż NAJBLIŻEJ LUDZI na Facebooku oraz portal najblizejludzi.pl, który w młodzieżowy i nowatorski sposób zapoznaje z ich charakterem, wartościami i specyfiką działalności. Zawiera wyszukiwarkę wszystkich Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. W Internecie od początku stycznia trwa także kampania banerowa, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności Banków Spółdzielczych w sieci.

Kampania kontynuuje dotychczasowe działania reklamowe, aby wzmocnić i utrwalić ich przekaz.

Źródło: Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.

 

Udostępnij artykuł: