Bankowe wyzwania: Co banki robią na rzecz poprawy swojego wizerunku?

BANK 2009/04

Jędrzej Marciniak, dyrektor Obszaru Zarządzania Marką i Relacji Inwestorskich Banku Zachodniego WBK W ostatnich osiemnastu miesiącach Bank Zachodni WBK sporo zainwestował w odświeżenie swojego wizerunku. Chcemy być postrzegani jako bank ogólnopolski, cieszący się zaufaniem zarówno klientów, jak i tzw. interesariuszy. Te cechy łączymy z większą niż dotychczas dynamiką działania oraz niestandardowym myśleniem.

Nasze kampanie marketingowe bardzo nam pomogły w budowie szerokiej rozpoznawalności marki. Otrzymaliśmy kilka prestiżowych nagród i wyróżnień, np. Kreatura, Złote EFFIE za najbardziej efektywną kampanię reklamową kredytu gotówkowego, czy Premium Brand Spółka Najwyższej Reputacji. Ale co istotniejsze najnowsze badania SMG/KRC potwierdzają, że w ostatnich dwóch latach nasza rozpoznawalność na nowych dla nas rynkach wzrosła o kilkadziesiąt procent i zbliża się do rozpoznawalności na rynkach rodzimych. Nasza „wizerunkowa podróż” to jednak zadanie na wiele lat i chociaż cieszymy się z dotychczasowych osiągnięć, to z pewnością nie spoczniemy na laurach.

 

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: