Bankowe wyzwania: Wizerunek banku, a etyka relacji z klientami

BANK 2009/09

Pojawiające się raz po raz wypowiedzi prezesów w mediach na temat kształtowania przez banki komercyjne relacji z klientami zobligowały redakcję do przeprowadzenia na ten temat kilku rozmów z ich szefami. Oto ich zdanie - bez komentarza odredakcyjnego - w tej sprawie.

W stronę bankowości relacyjnej

 

Jacek Bartkiewicz

prezes Banku BGŻ SA

Założenia naszej nowej strategii przyjętej na lata 2008-2012 opierają się na modelu bankowości relacyjnej. Oznacza to, że podstawą do skutecznego i efektywnego realizowania zadań biznesowych jest utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Mam tu na myśli relacje międzyludzkie, których pielęgnowanie – szczególnie w średnich i mniejszych miastach – jest bardzo istotne. W dzisiejszych czasach klienci są coraz bardziej wymagający i oczekują od instytucji finansowych nie tylko nowoczesnych produktów i usług, ale przede wszystkim profesjonalnego doradztwa i zaangażowanej pomocy przy rozwiązywaniu problemó...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: