Bankowość relacyjna w Alior Banku: W meloniku nam do twarzy

NBS 2010/12

Co wiąże klienta z bankiem? Wygoda i jakość - odpowiada Michał Hucał, dyrektor Departamentu Rozwoju Bankowości Detalicznej, Alior Bank S.A.

– Do niedawna głównym powodem wyboru banku była bliskość oddziału. Teraz to się zmienia, bo pojawił się internetowy kanał sprzedaży, który dla coraz większej grupy klientów jest całkowicie akceptowalny. Nadal jednak musimy być dostępni w sieci placówek, to nie jest jeszcze ten moment, żeby mógł powstać bank świadczący usługi wyłącznie w internecie

Badania wskazują, że Inteligo czy mBank są postrzegane tylko częściowo jako banki uniwersalne. Klienci chcą, abyśmy funkcjonowali w realu, ale posiadali silne zaplecze internetowe.

Głos zabiera jakość!

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: