Bankowość i Finanse | Marketing i PR | Jak cię widzą, tak cię piszą

BANK 2020/09

Fot. REDPIXEL/stock.adobe.com

Cyfryzacja usług bankowych nie tylko zwiększyła wydajność i produktywność banków, ale też umożliwiła korzystanie z ich usług w dowolnym miejscu i czasie. Dziś praktycznie wszystkie dostarczają swym klientom podobne produkty, zatem coraz większe znaczenie zyskuje budowa marki i rozpoznawalności. Takim wyróżnikiem może być też funkcjonowanie na rynku lokalnym.

Powszechny dostęp do informacji za pośrednictwem internetu, smartfonów i komputerów spowodował, że każdy podmiot, bez względu na lokalizację, może kierować swą ofertę do klientów praktycznie na całym świecie. Powszechnie przywoływana jest opinia Briana Moynihana, dyrektora generalnego Bank of America, że w dobie aplikacji mobilnych i bankowości internetowej „ludzie noszą oddział w  kieszeni”. Dlatego istotne jest odpowiednie przygotowanie oferty dla klientów. Obecnie jest ich – i w przestrzeni publicznej, i w internecie – tak wiele, że dla wyróżnienia się niezbędna jest nowoczesna i atrakcyjna forma, a treść prosta i zrozumiała.

Łowienie w sieci

Zarówno sama oferta, jak i wizerunek ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: