Bankowość i Finanse | Media Społecznościowe | Branża finansowa oczami internautów
BANK 2021/02
Za pomocą narzędzia do badania opinii internautów przeanalizowaliśmy setki tysięcy dyskusji dotyczących rynku finansowego w Polsce. Badaliśmy, w jaki sposób konsumenci opisują bieżące wydarzenia, jak zareagowali na wejście Aion Banku na rynek polski oraz o których produktach finansowych rozmawiają najczęściej. Przyjrzeliśmy się również emocjom towarzyszącym dyskusji w sieci na temat branży finansowej, kredytów gotówkowych oraz poszczególnych banków.
Za pomocą narzędzia do badania opinii internautów przeanalizowaliśmy setki tysięcy dyskusji dotyczących rynku finansowego w Polsce. Badaliśmy, w jaki sposób konsumenci opisują bieżące wydarzenia, jak zareagowali na wejście Aion Banku na rynek polski oraz o których produktach finansowych rozmawiają najczęściej. Przyjrzeliśmy się również emocjom towarzyszącym dyskusji w sieci na temat branży finansowej, kredytów gotówkowych oraz poszczególnych banków.
Artykuł powstał na podstawie danych z monitoringu internetu firmy SentiOne. Dzięki algorytmom monitorującym wypowiedzi w internecie, SentiOne od 9 lat wspiera największe polskie marki w analizie rynku i badaniu trendów.
Nieśmiałe początki Aion Banku w Polsce
W 2021 r. swoje usługi w Polsce ma uruchomić cyfrowy Aion Bank, którego szefem jest Wojciech Sobieraj, założyciel Alior Banku. Aion obiecuje połączenie najnowszych technologii z bezpieczeństwem i gwarancjami tradycyjnego banku europejskiego.
Za stałą, miesięczną opłatę członkowie Aion Premium mogą korzystać z szeregu produktów oszczędnościowych, takich jak rachunki oszczędnościowe, lokaty o wysokim oprocentowaniu oraz darmowe zarządzanie aktywami ETF.
Czy nowy gracz na polskim rynku bankowości elektronicznej i mobilnej przebija się już do świadomości konsumentów? Analizując dotychczasowe dyskusje, możemy stwierdzić, że bank jeszcze nie zaistniał wśród internetowej społeczności. Wzmianki na&...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI