Bankowość i Finanse | Media Społecznościowe | Branża finansowa oczami internautów

BANK 2021/02

Za pomocą narzędzia do badania opinii internautów przeanalizowaliśmy setki tysięcy dyskusji dotyczących rynku finansowego w Polsce. Badaliśmy, w jaki sposób konsumenci opisują bieżące wydarzenia, jak zareagowali na wejście Aion Banku na rynek polski oraz o których produktach finansowych rozmawiają najczęściej. Przyjrzeliśmy się również emocjom towarzyszącym dyskusji w sieci na temat branży finansowej, kredytów gotówkowych oraz poszczególnych banków.

Za pomocą narzędzia do badania opinii internautów przeanalizowaliśmy setki tysięcy dyskusji dotyczących rynku finansowego w Polsce. Badaliśmy, w jaki sposób konsumenci opisują bieżące wydarzenia, jak zareagowali na wejście Aion Banku na rynek polski oraz o których produktach finansowych rozmawiają najczęściej. Przyjrzeliśmy się również emocjom towarzyszącym dyskusji w sieci na temat branży finansowej, kredytów gotówkowych oraz poszczególnych banków.

Artykuł powstał na podstawie danych z monitoringu internetu firmy SentiOne. Dzięki algorytmom monitorującym wypowiedzi w internecie, SentiOne od 9 lat wspiera największe polskie marki w analizie rynku i badaniu trendów.

Nieśmiałe początki Aion Banku w Polsce

W 2021 r. swoje usługi w Polsce ma uruchomić cyfrowy Aion Bank, którego szefem jest Wojciech Sobieraj, założyciel Alior Banku. Aion obiecuje połączenie najnowszych technologii z bezpieczeństwem i gwarancjami tradycyjnego banku europejskiego.

Za stałą, miesięczną opłatę członkowie Aion Premium mogą korzystać z szeregu produktów oszczędnościowych, takich jak rachunki oszczędnościowe, lokaty o wysokim oprocentowaniu oraz darmowe zarządzanie aktywami ETF.

Czy nowy gracz na polskim rynku bankowości elektronicznej i mobilnej przebija się już do świadomości konsumentów? Analizując dotychczasowe dyskusje, możemy stwierdzić, że bank jeszcze nie zaistniał wśród internetowej społeczności. Wzmianki na&...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: