Bankowość i Finanse | Technologie – Materiał Partnerski | Miniaplikacje, które pozwoliły w Volkswagen Banku wrzucić digitalizację na wyższy bieg

BANK 2020/09

O nowej bankowości internetowej opowiadają Ronald Kulikowski, dyrektor Oddziału Volkswagen Bank GmbH w Polsce oraz Daria Pawęda, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Banku.

Kiedy w VW Banku pojawiła się potrzeba wprowadzenia nowych rozwiązań z zakresu digitalizacji?

Ronald Kulikowski: Volkswagen Bank to pionier bankowości internetowej w Polsce. Wdrożyliśmy ją jako jedni z pierwszych w Polsce, jeszcze w 2001 r. Koncentrujemy się na stałym udoskonalaniu oferty dla przedsiębiorców, ale takż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: