Bankowość i Finanse | Volkswagen Bank | Prostsza droga do klasyka

BANK 2021/02

Marzysz o zabytkowym aucie, a nie stać cię na to? A może chcesz zająć się jego renowacją, ale zgromadzone oszczędności na to nie pozwalają? Nie martw się – Volkswagen Bank, działający w Polsce jako oddział, oferuje kredyt gotówkowy na zakup bądź renowację klasyka.

Marzysz o zabytkowym aucie, a nie stać cię na to? A może chcesz zająć się jego renowacją, ale zgromadzone oszczędności na to nie pozwalają? Nie martw się – Volkswagen Bank, działający w Polsce jako oddział, oferuje kredyt gotówkowy na zakup bądź renowację klasyka.

To dziedzictwo naszego koncernu
Ronald Kulikowski
dyrektor oddziału, Volkswagen Bank GmbH, Oddział w Polsce

Każdy obserwator trendów współczesnego rynku motoryzacyjnego bez trudu zauważy, że w Polsce z roku na rok rośnie zainteresowanie klasyczną motoryzacją. Jako Volkswagen Bank w naturalny sposób wspieramy ten rynek, czerpiąc nie tylko z naszej pasji do klasycznej motoryzacji, ale też z wieloletniego dziedzictwa naszego koncernu. Według różnego rodzaju raportów, ceny najpopularniejszych w Polsce samochodów używanych oscylują w granicach 30 tys. zł – dotyczy to także klasyków. Zdarzają się jednak modele, na które trzeba wyłożyć i 200 tys. zł, dopasowaliśmy zatem naszą ofertę do rzeczywistych potrzeb finansowych miłośników klasycznych samochodów. Naszym kredytem gotówkowym można sfinansować całość wydatków lub tylko ich część – wtedy, gdy klient zgromadził połowę kwoty na wymarzonego klasyka. Można go przeznaczyć tak na zakup pojazdu, jak i prace nad jego renowacją. Wybór należy wyłącznie do klienta.

Miłość do klasyków mamy w genach
Daria Pawęda
dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta, Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce

Możemy śmiało powiedzieć, że miłość do klasycznej motoryzacji mamy w genach, ale także i w sercu. Warto tu wspomnieć choćby kultowego Volkswagena Typ 1, czyli popularnego Garbusa (a wyprodukowano łącznie 21 529 464 egzemplarzy tego modelu), którego twórcy Ferdinandowi Porsche dziennikarskie jury przyznało w roku 1999 tytuł „Samochodowego inżyniera XX wieku”. Warto przypomnieć, że był on twórcą prototypowych pojazdów elektrycznych – pierwszy z nich, wyposażony w dwa silniki w piastach przednich kół, został zaprezentowany na Wystawie Światowej w Paryżu już w 1900 r., drugim autem był pojazd czterosilnikowy Lohner-Porsche – pierwszy na świecie samochód z napędem na cztery koła. Ferdinand Porsche skonstruował ponad 300 różnych pojazdów mechanicznych i uzyskał ok. 1000 patentów w branży motoryzacyjnej. Stąd m.in. pomysł na wspieranie naszymi produktami finansowymi rynku klasycznej motoryzacji. Dzięki nim pasjonaci klasycznej motoryzacji, zgodnie z naszym hasłem marketingowym, nie muszą już „chować marzeń do bagażnika”. Pomagamy w ich realizacji.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: