Bankowość Mobilna Banku Millennium – szybka i intuicyjna

Bankowość

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową Bankowości Mobilnej dla Klientów indywidualnych - prostego, szybkiego i bezpiecznego sposobu zarządzania pieniędzmi w dowolnym miejscu i czasie, na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Bankowość Mobilna to najwygodniejszy sposób obsługi konta, umożliwiający znaczną oszczędność czasu oraz swobodny i bezpieczny dostęp do finansów. Aplikacja Mobilna Banku Millennium zapewnia łatwą i intuicyjną nawigację oraz pozwala na skorzystanie z wszystkich najważniejszych funkcji rachunku bankowego, w tym:

  • sprawdzenie salda konta,
  • dokonanie przelewów i płatności za rachunki,dokonanie przelewów i płatności za rachunki,
  • założenie lokaty terminowej,
  • skorzystanie online z produktów kredytowych,
  • kontrolę kredytów, nadchodzących płatności i wydatków dokonywanych przy użyciu kart,
  • planowanie miesięcznego budżetu i oszczędzanie z pomocą Managera Finansów.

Aplikacja zapewnia także dostęp do innowacyjnych funkcji, wykorzystujących specyficzne cechy urządzeń mobilnych, takich jak możliwość skanowania i generowania kodów QR. Lista usług dostępnych w Aplikacji Mobilnej stale się rozszerza. W grudniu 2013 r. Bank Millennium, jako pierwszy w Polsce, udostępnił proces wnioskowania o pożyczkę gotówkową i zwiększenie limitu karty kredytowej z poziomu Aplikacji Mobilnej. Wypłata środków lub podwyższenie limitu karty następuje w ciągu kilku minut, a Klient nie musi przedstawiać żadnych dokumentów. Usługa jest dostępna dla wybranych, stałych Klientów Banku. Wcześniej, także jako pierwszy w Polsce, Bank udostępnił w Aplikacji funkcję Managera Finansów, która pozwala Klientom Banku Millennium lepiej zarządzać swoim domowym budżetem. – W ciągu najbliższych tygodni udostępnimy aktualizację Aplikacji Mobilnej, pozwalającą na prezentowanie danych pożyczek (historia, harmonogram, szczegóły) oraz kart debetowych. W dalszej perspektywie planujemy rozszerzanie oferty kredytowej dostępnej w kanale mobilnym oraz wprowadzenie innych innowacyjnych funkcji – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Aplikację Bankowości Mobilnej o nazwie “Bank Millennium” można pobrać bezpłatnie na wszystkie najpopularniejsze urządzenia mobilne – jest ona dostępna dla systemów operacyjnych Android, iOS, Windows 8 oraz dla BlackBerry 10. Aby łatwo pobrać Aplikację dla konkretnego urządzenia, wystarczy wpisać adres www.bankmillennium.pl/mb w przeglądarce telefonu lub tabletu. Poza Aplikacją Mobilną, dostęp do Bankowości Mobilnej możliwy jest za pomocą Millenetu Mobilnego (https://m.bankmillennium.pl/).

W ramach kampanii reklamowej Bankowości Mobilnej Banku Millennium zobaczymy reklamę telewizyjną (emisja od 1 marca br.), która w humorystyczny sposób pokazuje, że bankowość mobilna zapewnia stały dostęp do finansów, niezależnie od miejsca czy czasu, a korzystanie z niej jest proste i przyjazne dla użytkownika. Częścią działań reklamowych jest również kampania BTL w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Źródło: Bank Millennium

Udostępnij artykuł: