Bankowość moblina: Odyseja finansowa

NBS 2014/11

Zdaniem ekspertów do 2020 r. blisko 50 proc. obecnie działających placówek bankowych w krajach rozwiniętych będzie przestarzałe i może zostać zamknięte. Banki, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wykorzystują innowacyjne rozwiązania.

Przykładem takich działań jest nowy oddział mBanku w łódzkiej Manufakturze, który „zaczepia” przechodzących klientów, a oprócz tradycyjnych usług finansowych, zapewni także dostęp do promocyjnych ofert sklepów znajdujących się w okolicy.

Karta w pluszaku

W walce o klienta instytucje finansowe sięgają po coraz ciekawsze rozwiązania mające skłonić do skorzystania z konkretnej oferty. Jedną z możliwości jest personalizacja dostępnych produktów, która daje korzyści zarówno instytucjom finansowym, jak i konsumentom. Banki mogą zatem dotrzeć do wybranych klientów, natomiast ci uzyskują dostęp do usług dopasowanych do swoich potrzeb.

– Na rynku finansowym zwiększa się liczba ofert skierowanych do sprecyzowanych odbiorców – ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: