BankTech 2019: Ostatnia szansa na rejestrację!

Aktualności / Wydarzenia

„Klient w centrum uwagi - budowanie wartości, jakości i długoterminowej relacji”– to główne przesłanie będące równocześnie motywem przewodnim tegorocznej Konferencji BankTech 2019, która jest elementem multikonferencyjnego projektu Horyzonty Bankowości.

BankTech 2019 - rejestracja

„Klient w centrum uwagi - budowanie wartości, jakości i długoterminowej relacji”– to główne przesłanie będące równocześnie motywem przewodnim tegorocznej Konferencji BankTech 2019, która jest elementem multikonferencyjnego projektu Horyzonty Bankowości.

Ostatnia szansa na rejestrację! www.aleBank.pl/BankTech #BankTech 2019

Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów i praktyków rynku finansowego przygotowała interesujące bloki tematyczne dotyczące aspektów związanych z najbardziej aktualnymi zagadnieniami transformacji cyfrowej, cyfrowych klientów przyszłości, wyzwań strategicznych dla technologii wspierających znaczenie „customer experience” oraz najbardziej praktycznych technologii wspierających biznes bankowy.Tematyka konferencji BankTech 2019 obejmować będzie także prezentacje w formie case studies banków, które modelowo wykorzystują nowoczesne technologie IT celem jeszcze lepszego zbudowania długoterminowych relacji z klientami w świecie cyfrowym, a także dyskusje z udziałem przedstawicieli czołowych laboratoriów innowacji w sektorze finansowym. Podczas dyskusji zaplanowano także omówienia kwestii istotnych z perspektywy wzrostu znaczenia i roli jakości obsługi klientów, najlepszych praktyk wspierających ich lojalność oraz uwzględnienie perspektywy technologicznej w kontekście budowania pozytywnego doświadczenia klientów korzystających z usług bankowych w Polsce.Bartłomiej NocońBartłomiej Nocoń
 Niezależny ekspert 
Sekretarz Rady Programowej „Dynamiczny rozwój możliwości, jakie niosą ze sobą zaawansowane technologie w połączeniu z globalnym zasięgiem internetu kreują nowych liderów świata „wirtualnego”. Mają oni istotny wpływ na ciągle zmieniające się preferencje klientów i powodują oczekiwanie obsługi tu i teraz, przede wszystkim zdalnie i indywidualnie. Zupełnie nowy i stale rosnący poziom jakości serwisu, szczególnie widoczny w obsłudze za pomocą kanałów cyfrowych, staje się standardem w branżach spoza sektora finansowego, a tym samym ma bezpośredni wpływ na oczekiwania klientów wobec banków, których nie sposób w obecnych czasach dłużej ignorować. Bezprecedensowa przemiana technologiczna, która dokonuje się dziś, a przejawiająca się w cyfryzacji codziennych aspektów życia może być śmiało nazwana rewolucją. Co więc staje się kluczowym wyzwaniem dla sektora finansowego, a konkretniej, jego najważniejszych uczestników – banków? I dlaczego kluczem do sukcesu jest umiejętne połączenie kierunków „go digital” i „go mobile” z podejściem „customer first”? Będziemy o tym dyskutowali w trakcie tegorocznej Konferencji BankTech 2019. Serdecznie zapraszam!”

Konferencja BankTech 2019


18 czerwca 2019 r.
Novotel Centrum Warszawa

(ul. Marszałkowska 94/98)

www.aleBank.pl/BankTech

#BankTech

Udostępnij artykuł: