Będę brał Cię, kredycie! – kolejny muzyczny pastisz w kampanii kredytu gotówkowego eurobanku

Polecamy

To kolejna metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Zaczynając jako uliczny wodzirej, następnie dynamiczny wykonawca disco polo, staje się charyzmatycznym raperem podkreślającym możliwość wzięcia kredytu na podstawie wyciągu z konta.

To kolejna metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Zaczynając jako uliczny wodzirej, następnie dynamiczny wykonawca disco polo, staje się charyzmatycznym raperem podkreślającym możliwość wzięcia kredytu na podstawie wyciągu z konta.

O kredycie odważnie i na wesoło

Nowa kampania jest kontynuacją muzycznej platformy komunikacji, która spodobała się widzom i zyskała dużą popularność. Reklama z Piotrem Adamczykiem w teledysku rodem z disco polo osiągnęła przeszło pół miliona wyświetleń na oficjalnym kanale eurobanku w serwisie YouTube i ponad 200 tysięcy na pozostałych kanałach. Dodatkowo badania firmy Replise potwierdziły pozytywny odbiór tej kampanii - po analizie wzmianek w Internecie na temat reklam czterech znanych marek wykorzystujących celebrytów, to właśnie spoty "Bierz co chcesz" z Piotrem Adamczykiem zostały najlepiej ocenione przez Internautów.

W reklamach stawiamy na poczucie humoru i pokazujemy dystans do siebie. Widzimy, że jest to bliskie również naszym klientom, którzy bardzo pozytywnie odebrali poprzednią kampanię "Bierz co chcesz". W odpowiedzi na tak dobre przyjęcie tej konwencji, w najnowszej kampanii kontynuujemy muzyczną platformę - podkreśla Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu eurobanku, odpowiadający m.in. za marketing i produkty bankowe.

Na felgi w trabancie

Motywem przewodnim najnowszej kampanii jest piosenka, która ekspresowo trafiła do słuchaczy i stała się hitem wakacji 2008 roku. Utwór "W aucie" zdobywał czołowe miejsca na listach muzycznych, a teledysk z udziałem znanych aktorów, takich jak Piotr Fronczewski i Stefan Friedmann, otrzymał wyróżnienie Fryderyka 2009.

Do znanej linii melodycznej dodaliśmy ciekawy tekst, podkreślający możliwości, jakie daje kredyt w eurobanku. Poszczególne sceny reklamy pokazują, że każdy może zrealizować swoje marzenia - nawet te dosyć niestandardowe. Co więcej, sam kredyt może otrzymać w bardzo prosty sposób, prezentując swój wyciąg z konta - mówi Agnieszka Szarek, Dyrektor Departamentu Marketingu eurobanku.

Prosty kredyt na wyciąg z konta

W promocji "Prosty kredyt na wyciąg z konta" eurobank proponuje kredyt gotówkowy do 120 000 zł, który można uzyskać na podstawie wydruku z historii rachunku. Nie są wymagane inne dokumenty potwierdzające uzyskiwany dochód, takie jak np. zaświadczenie o dochodach. Wystarczy, że klient wraz z dowodem tożsamości, przedstawi wyciąg z konta dowolnego banku, na którym znajdują się 3 ostatnie przelewy wynagrodzenia. Może to być wydruk z serwisu bankowości elektronicznej bez podpisu pracownika banku.

Osoby zainteresowane ofertą mogą wnioskować o kredyt w kwocie od 500 zł do 120 000 zł, którego spłata będzie rozłożona na okres od 3 do 84 miesięcy. Klienci samodzielnie mogą wybrać dzień spłaty raty, a także otrzymywać SMS-y przypominające o tym terminie. Dodatkowo raz w roku mogą skorzystać z wakacji kredytowych, czyli zawieszenia jednej raty w chwili, kiedy będą potrzebować oddechu.

Wniosek o kredyt można złożyć w dowolnej placówce eurobanku: http://www.eurobank.pl/placowki,22.html 

Źródło: Euro Bank SA

Udostępnij artykuł: