Bezszkodowi kierowcy w reklamie Proamy

Finanse i gospodarka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Proamy. Ubezpieczyciel wyjaśnia w niej jak można uzyskać 70 proc. bonus-malus oraz przypomina, że ubezpieczenia Proamy dostępne są w rozbudowanej sieci agencyjnej.

„W najnowszym spocie pokazujemy jak łatwo bezszkodowi kierowcy mogą zmienić 60 proc. na 70 proc. zniżki za historię ubezpieczenia: bonus-malus” – wyjaśnia Olga Tobiasz, junior brand manager w Proamie. W reklamie doradcy Proamy obserwują z balkonu samochody ułożone w napis 60 proc.

Na znak jednej z doradczyń wykonują manewr ułożenia samochodów na kształt 70 proc. „W ten sposób podkreślamy rolę kierowcy i jego umiejętności w kształtowaniu wysokości składek za OC i AC. Jednocześnie tłumaczymy, komu należy się zniżka 70 proc.” – tłumaczy Olga Tobiasz. „Tradycyjnie już również kierujemy klientów do agentów, pokazując rozległą sieć agencji współpracujących z Proamą” – dodaje. Reklama emitowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: